Збій в Укрзалізниці: пасажирам запропонували приємні бонуси.


Укрзалізниця виправдається перед пасажирами через технічний збій
Пресслужба компанії повідомила, що "Укрзалізниця" змушена збільшити кількість традиційних кас через масштабну хакерську атаку, що призвела до зупинки системи онлайн-продажу квитків. Таким чином, компанія вибачається перед пасажирами за незручності і пропонує деякі компенсації. Представники "Укрзалізниці" зазначили, що деякі пасажири отримають безкоштовні послуги або подарунки.
Ми розуміємо, які незручності спричинила відсутність онлайн-продажу квитків нашим пасажирам, тому хочемо частково компенсувати їх, - повідомили представники компанії.
Крім того, пасажири зможуть скористатися такими послугами: окремі платні зали очікування, які приймають пасажирів із паперовими квитками, купленими протягом періоду хакерської атаки; безкоштовний чай на борту поїзда для пасажирів із паперовими квитками, купленими в той самий період; радять українцям зберігати свої паперові квитки.
Після відновлення системи ми запустимо ще додаткові "компліменти" від залізниці та партнерів як вибачення за ситуацію, - підкреслено в компанії.
Крім того, було повідомлено, що вже до полудня було відкрито 3 додаткові каси в Києві, 2 в Вінниці і 1 в Львові, і вони працюють без перерв і обідньої перерви. ІТ-фахівці разом із спеціалістами з кібербезпеки продовжують роботу над відновленням системи.
Раніше вже повідомлялося про права власників квитків.
Читайте також
- Гетманцев спрогнозував дефіцит платіжних операцій цьогоріч
- Київстар знизив вартість тарифів для абонентів — хто має знижки
- Види іноземних банкнот — яку валюту українці знаходять у гаманцях
- Останнє попередження — що зміниться для ФОП з 1 серпня
- Українцям доступні бюджетні яйця — де можна багато заощадити
- єОселя — хто не може претендувати на доступне кредитування