Вокзали країни паралізували черги через масштабний збій: подробиці від «УЗ».


Великі черги на касах вокзалів через проблеми з системою "Укрзалізниці"
Сьогодні, 23 березня, в Україні через серйозні проблеми у системі "Укрзалізниці" відбуваються великі черги на касах вокзалів. Про це повідомляє сайт "Главком" з посиланням на прес-службу "УЗ".
Зранку відвідувачі стикаються зі значними чергами на касових вокзалах, оскільки мобільний додаток та сайт "Укрзалізниці" не працюють.
Сьогодні наші каси та касири по всій країні, чергові на вокзалі, вокзальні працівники, поїзні бригади та працівники станцій надали додаткове навантаження на себе. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити безперебійний рух поїздів, поки системи онлайн-сервісу відновляються, і всі пасажири могли подорожувати - сказано у повідомленні.
Квитки на всі рейси, включаючи міжнародні відправлення 23 та 24 березня, можна придбати на касах вокзалів. Крім того, "Укрзалізниця" запропонувала пасажирам можливість повернути свої квитки через онлайн-систему.
Для цього потрібно надіслати скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону на електронну пошту [email protected] за годину до відправлення. Заявку на повернення оброблять протягом 3 днів з моменту відновлення роботи сервісу - зазначили в "УЗ".
Фахівці працюють цілодобово, щоб до завтра вранці система працювала в повному обсязі.
Нагадаємо, що через збій в IT системі "Укрзалізниці" не працюють онлайн-сервіси, такі як придбання квитків через мобільний додаток або сайт, а також отримання послуг і інформації онлайн.
Читайте також
- Чи є підстави для евакуації Сум: обласна влада оцінила ризики для населення
- На Вінниччині жінка вирощує тропічні фрукти
- Головний кандидат на посаду керівника БЕБ пояснив, чому його батько отримав російський паспорт
- Передача тіл загиблих? Російські ЗМІ опублікували відео з чергою вантажівок
- Скандал з мобілізацією: медик заявив про викрадення, Чернівецький ТЦК обіцяє перевірку
- РФ вночі атакувала Україну протикорабельною ракетою та 49 дронами: є влучання