«Укрзалізниця» зробила обнадійливу заяву після кібератаки.


Укрзалізниця відновлює роботу після кібератаки
Станом на вечір 24 березня Укрзалізниця продовжує відновлювати свої ключові системи. Компанія ретельно перевіряє та виявляє можливі вразливості систем з резервних копій. Головна система продажу квитків витримала атаку та продовжує працювати як зазвичай.
Представники Укрзалізниці повідомили, що каси, вокзали та поїзні бригади працюють з максимальною готовністю в пікові вечірні години. Продаж квитків на поїзди здійснюється тільки на найближчі дві доби, що дозволяє керувати чергою та пріоритетно оформляти квитки для військовослужбовців та пасажирів з невідкладною подорожжю. Черги на найбільших вокзалах були скорочені до 10-15 хвилин.
Також в Укрзалізниці пояснили про процедуру повернення квитків на поточний день. Заявникам потрібно надіслати скан-копію або фото квитка та контактний номер телефону на вказану пошту.
Укрзалізниця просить вибачення у всіх, хто постраждав через кібератаку, та заявляє, що робить все можливе, щоб зменшити її вплив. Згадаємо, що 23 березня в касах вокзалів по всій Україні були шалені черги.
Раніше було відомо, що через технічний збій в IT системі Укрзалізниці не працюють онлайн-сервіси. Пізніше стало відомо, що системи компанії були піддаються масштабній кібератакі. Фахівці Укрзалізниці співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
Читайте також
- Чи є підстави для евакуації Сум: обласна влада оцінила ризики для населення
- На Вінниччині жінка вирощує тропічні фрукти
- Головний кандидат на посаду керівника БЕБ пояснив, чому його батько отримав російський паспорт
- Передача тіл загиблих? Російські ЗМІ опублікували відео з чергою вантажівок
- Скандал з мобілізацією: медик заявив про викрадення, Чернівецький ТЦК обіцяє перевірку
- РФ вночі атакувала Україну протикорабельною ракетою та 49 дронами: є влучання