Оновлені правила для посилок з післяплатою: "Нова пошта" дала роз'яснення.


Компанія "Нова Пошта" пояснила, що нові обмеження на відправлення посилок з післяплатою впроваджені через вимоги законодавства. Основна мета полягає в забезпеченні прозорості процесу відправлення та отримання посилок, особливо для тих, хто активно користується послугами післяплати. Фінансовий партнер компанії NovaPay тимчасово обмежив надання фінансових послуг, поки вирішуються питання щодо джерела коштів.
“Наша мета – створити умови для легкого користування послугами без перешкод і додаткових питань для тих, хто торгує”, – пояснили у компанії.
Клієнтам, які відправляють або отримують посилки з післяплатою рекомендується враховувати ці обмеження та взяти на увагу статус своєї діяльності, щоб уникнути непорозумінь.
У кінці листопада "Нова Пошта" почала діяти обмеження на посилки з післяплатою через законодавчі вимоги. Це пов'язано з перевіркою клієнтів на ризики та аналіз їхніх фінансових операцій, особливо якщо їх отриманням займаються фізичні особи.
Читайте також
- Американські виробники порівнюють тарифну кризу з пандемією COVID-19
- Нафтогазові доходи бюджету РФ обвалилися до мінімуму за 2,5 роки
- ШІ-стартапи з програмування залучають мільярди, але працюють зі збитками
- Все про НМТ-2025: як пройти тест без помилок та отримати максимальний бал
- Абонентів Київстар, Vodafone, lifecell чекають різкі зміни: як зміняться тарифи
- "Код 95" є обов'язковим: українським водіям дали дедлайн до 20 серпня